Draga 7 Nisan 2008 Pazartesi


Eveet aslında Bradırım gelene kadar bisi yazmayı planlamıyordum.Neden böyle bişi hissettim bilemiyorumda.Bende pek kolay güzel günler yaşıyorum denemez.Ha evet arada eğlendiğim anlar olmuyor değil.Geçen perşembe günü güzel bir gündü mesela..Arkadaşla sözleştik Genç Turkcell günü diye sinemaya gidelim dedik..Tam migrosun onunde vay be gecen yil burda kimleydim die düşünüodum ki tel çaldı..Allahım neden beni böle şeylerle sınıyorsun..Neyse sevindim bide konuşabilseydim..Telde konuşma özürlüyüm nedense..:)
M.Ö.10,000 filmine gittik ilk yari uyuyacaktim nerdeyse ikinci yari gozlerimi 4 açarak izledim..
Cumartesi temizlik yaptim arkadaşlarla Raki Balık olayına girdik..:)
Daha çoook şey var yazacak belki de ama yazasım gelmiyor.Betonarme sınavım var az sonraa..Tanrımm bi mucize..:)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bradır biraz geçte olsa ancak okuyabildi yazıyı ama kafa dağıtmak için kısa sürelide girdiği nette bloguna bakıp umarım bişiler vardır ve okurum diye içten içe dilekler dilediğini bilesin.

Betonarme sınavı iyi geçmiştir umarım, ben bugün açılışı yaptım durum 1-1 :(

Telefon kısmına ise ayrıca sevindim :) Ama bak telefondaki durumun aklıma ne getirdi. Dinlemek istedim üstüne üstlük, de burda hoparlör bizlere ömür :(

Telefonda konuşamam bilirsin,
Mektupları da ertelerim hep, belki de yazım çirkin diye.
Çok düşündüm, çok kurdum,
Karar verdim hep vazgeçtim, ama sana yazabildim nihayet.
Aslında söz vermistim, duygularimi kilitlemiştim, ta ki sen açana dek.
Korkma sevgi dilenmeyecegim, ama tanırsın beni işte
Bitiririm her seyi bir dikişte
N’apim?
Ask bu, savaş bu binlerce yıldır sürüp giden...

Draga dedi ki...

Bu şarkı evet cukk die oturdu bi yerime..:)
Eee dediğim gibi bunun yorum köşelerinde kalıp sönüp gitmesine izin veremem..Lastfm de de rekor kirdirtirim ben bu şarkıya..
Konuştuk ya..N'apim..aşk bu...
Olmuyor işte başka bişeye benzemio..

bearist72 dedi ki...

M.Ö.10,000 bende izledim parama yazık etmişim. Koca kedi sadece fragmanlarda gösterildiği kadar vardı. Baştan sonra vasat altı bir film. Reklamlara kandık gittik yazık ettik vakte de paraya da. Allahtan elini tutabildeğim biris vardı yanımda :p