Draga 15 Nisan 2008 Salı

Bugün artık saymaktan vazgeçtim..En son 228 diyorum buradan..Bu rakamlar nedir niye sürekli msn iletimde azalır durur diye meraklı sorulardan da bıktım artık..
Bu rakamlar gün geçtikçe azalmaya başladı 360dan 228 e kadar az değil belki biliyorum hepinizin neler düşündüğünü.Birini bekleme olarak algıladınız hep,birinin yollarını beklerken günbegün azalan rakamlar ona kavuşacağım ana heyecan duyduğumu sandınız..
Ama aslında bilemediniz ki onlarla birlikte bende azaldım..Hergün daha da kötü oldum.Bu rakamların bitişi benim içimde de tamamen bişeylerin bitişi olacaktı..Aslında iyi güzel bir modda değilim anlayacağınız yine içimi dökmek istiyorum ''Sabaha karşı saçmalamalar'' serisine bir yenisini daha ekleyeceğim..
Bugün bir arkadaşa sordum ''Neden sadece sevilmek yetmez birisine?'' ''Aç gözlülük yaparlar'' dedi..Bunu düşündüm tüm gece.Ama ya ben? Ben çok mu masumum.Evet hayatımda iki kişiyi çok sevdiğime inandım.İlki bittiğinde daha büyüğü girmeliki hayatıma daha iyisi olmalı ki artık bişiler değişsin yoksa istemiyorum dedim.Ki öyle de oldu..Hayatımda kimseyi sevemeyeceğim kadar sevdim,üstelik farkında olmadan sevdim..Bi gün valiziyle çıkıp gelmişti hayatıma,küçük bir valizdi 3-4 günlük eşyalarla gelmişti..O geldiğinde bilmiyordu tabi sırtına yüklenecek olan yüklerin ağırlığını belki de buna hazır değildi.Bendeydi hata hayatımı onun omuzlarına verdim beni de götür gittiğin yere dedim.O da taşıyamadı ve gelirken getirdiği bi valizden az daha büyüğünü alıp geride bişi bırakmadan çıktı gitti..
Babam ve Oğlum filminde diyordu ya hani ''Gidecek olanın karşısında dağ olsa durduramaz'' diye işte öyle..Aşkın dağlar kadar büyük olduğunu söylesende yok kardeşim olmuyordu..
Ha o günlerin sırrına gelince.Cidden bi kavuşma değil bitiş olacaktı..Sevgi öyle tarihlerle bitti bitecek aman ha bitiyor denemez elbette sevgimin bitişi olmayacaktı..Sadece umutların tükenişi olacaktı.
Hepimiz birer küçük balığız bu sularda,kimimiz mavi,kimimiz kırmızı kimimiz turuncu..Hepimiz kalbimizi balık gibi yüzdürüyoruz benim balik yüzemedi..
Daha sonraları denedim elbet,hep diyordun ya ''yoluna bak mutlu ol..'' diye.Bunu denedim ee olmadı..Denedim derken rota hep sana kayıktı aslında.Belki o yüzden olmadı..
Biraz sitemkar birazda kendimi eleştiricem,hep diyoruz insanların ne dediğine takmamak lazım kendimizi bilmek lazım diye.Etraftan gelen eleştirilerden bıktım ha doğru olanları var mı var..
İnsanları kırmamak için çok hatalar yaptım kendim çok kırıldım.Belkide kendim olmayıda başaramadım.Hep savunduğum şeylerden çok uzak kaldım.Kendimi başkalarına yanlış tanıttım veya onlar görmek istediklerini gördüler sadece bende..
Ben ise göstermek istemedim senli yanlarimi..Senin olduğun parçalar belkide özel ve güzeldi bi o kadarda korkutucu..Korkutucu diyorum evet korkuncum sanirim.Sürekli kendimi sorguluyorum ben ne işe yararım diye.İnsanlara faydam değil hep zararım dokunuyor..Her el uzatanın elini kanatmaktan başka bir işe yaramıyorum.Sevmek suçmu dedim hep evet ben sevdim çünkü..
Sesini duyamadan günler,haftalar aylar geçirdim..En son ne zaman duydum o bana hayat veren ''Bebeem'' lafını agzından,ya da ne zaman tartıştık ''öff ibo yeter artık'' konularının dışında bir şarkının başında..Çok zaman oldu sanırım ben bile hatırlayamıyorum artık..Hep çekip gitmeyi istedim bende gerek bu aşktan gerek bu hayattan...
Artık geriye ne kaldı onuda bilmiyorum..Her seferinde son mektup diyorum ya,o sonlar hiç gelemedi dimi.Sen dört gözle beklerken benim kanımdan akıp gittiğini görmek için..
Hep o puzzle da eksik parça olacaktım dimi..Ben sanırım çoktan silinip gittim...Blueclay sana tesekkür ederim..''Sen sanıomusun onun umrundasın,sen arayıp sormasan aklına bile gelmiceksin'' buna benzer bşiler söylediğin için..Birisinin umrunda olmamak çok acı bişeymiş..
Bunun için sana da tşk ederim...
Hayatımda yeni yeni renkler var artık..
Şu gri dünyamı biraz da olsun renklendirmek istiyorum..
Birisi korkmadan fırçasını eline alsa artık..
Yok bu sefer cidden feci saçmaladım..Herkese iyi günler
(227 gün 19 saat 27 dk...)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Ne o öyle insanlara faydam değil de zararım dokunuyor? hangi açıdan değerlendirdik acaba bu kısımda, zira sanırım insanım ve hiç zarar görmedim...

Konu hakkındaki ise o salakça iç güdümü biliyorsun, değişim kaçınılmaz oluyor ama yinede şöyle bir oturup karşılıklı bu değişenleri değerlendirmeden sonuca varmak dogru olmaz tabi bu zaman zarfında pembe gözlükler ile dünyaya bakmakta olmaz...

Günün Şarkısı

mihail dedi ki...

mahmud ile yezida' dan:
-bu nasil sevda hakkidir ki olumle odenir yezida?
-bu nasil torelerdir ki sevdayi olumle odetir ana?

(ne alakaysa... ama aklıma ilk bunlar geldi.)

Adsız dedi ki...

Ne aci bi yazi ki "Sen dört gözle beklerken benim kanımdan akıp gittiğini görmek için" cumlesini kullanilmis.inanin ki kendimden igrendim. demek ki bu kadar cani, pislik, umursamaz biriyim her ne kadar unutmak zorlugunu yasadiysam da. Zeynep Casalini-Nilufer sarkisinda da dedigi gibi. "Baska yer baska zaman sensiz omrum olsun. Herseyi al bana beni ver." Sana kendini vereli cok oldu sen almadiysan ben ne yapabilirim (o kadar da umursamazim bak)Kendini al ve git artik. ne yaparsan yap.Hayatindan cikan gri renk icin sevindim giren renkler icin de cok sevindim. Ne guzel kandirdin insanlari beni umursamaz, senin uzulmeni zevkle seyreden biri olarak gosterdigin icin. her ne kadar benim yasadiklarim insanlar tarafindan bilinmese de cunku ortalikta yaygaralar cikarmadigim icin. Hadi millet İbo icin aglayin artik. Onun icin üzülün. tek suclu benim. ben onun kanının akmasını zevkle izleyen bir hayvanım. Artik sarkılarda seni aramak da bitti.gecmişte yasananları da.

Draga dedi ki...

Gerekli açıklamaları yaptım da zaten ama yinede belirteyim,burda yazdığım yazıların birden çok kişinin hayatından çıkma şeyler olabiliyor.Arkadaşlar yazılarımda eğer o kişiyi kötülediğimi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz,kötü birisi olsa ben bu derece kapılmazdım.Sadece olmadı ve bitti..ben istemeden de bitmiş olsa bitti o kişinin değeri bende her zaman aynı kalıcak..:) Kusura bakma benden öle ''unuttum boyunu posunu huyunu suyunu'' sözleri duyamicaksin en azından bi süre daha...:)
Hayatıma girmiş en mukaddes insan,sen değerini bilmesende ben biliyorum..Ve yine söylüyorum yerine koyabilecek hiç bir şey yok...

Semih dedi ki...

@isimsiz

Bana karışmak düşmez ama burası yorum yeri bende bi yorum yapayım. Hiç kimse seni umursamaz olarak tanımadı. Haklısın kimse senin ne yaşadığını bilemez ama İbo burada seni kötülemek adına hiç bişey yazmadı yazmaz da. Öyle bişey yapacak biri değil BENCE. Sadece hissettiklerini yazdı. Önceki yazılarında da hiç böyle şeyler yok. Bak kendi de defalarca yazdı: "yazılarımda eğer o kişiyi kötülediğimi düşünüyorsanız yanılıyorsunuz" diye. Zaten hiç öyle düşünmedik.

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Kimsiniz siz? Neden ben bunları yazma ihtiyacımdayım? bilmiyorum, biriniz isimsiz digeri draga, laf aralarında geçmişti bursaya gittigi yazıydı sanırım ordan ögrendik adının ibo oldugunu. Sahi bu kötü adam neden gitmişti bursaya, vardır elbet bir nedeni. Grimidir yoksa başka birşey mi ama kim ayağıyla gider ki griye, kim sarar ki griyi böylesine içine? Gri midir şimdi 2. tekil yoksa niyet bazı şeylerden sonra oluşan olumsuz veya sessiz havaya atıfta yapılan bir grimidir?

gün gelipte tanıdıkça draga yı baktım ki bende bir renk daha kazanmışım hayatıma, hatta daha fazlasında kardeşim dedigim birini. Kardeşte bir renk miş bunu da anlamış oldum sanırım yoksa hayata giren her renkten kasıt sevgili midir çogu insanın dünyasında? yok degildir dimi, kasıt o degildir...

hiç öyle kardeşimsin diye bakma yüzüme sana hep haklısın demem, diyemem. Madem kandıracaksam seni ne kardeşligim kalır dimi, bu nedenledir çogu konuşmada pişşt laf söyleme "isimsiz"e ben onun tarafındayım deyişim, yeri gelincede senin tarafında oluşum gibi. ama ben en çok "isimsiz"in tarafında oldum sanırım :) hımm, anladıgım o ki hiçte taraflı olmamış anlattıkların. hoş

Bradırım bak ne buldum, sevdim ben bunu.

The Narcissist dedi ki...

Ben de uzaktan yakından az-çok İbo'yu tanıyan biri olarak ne kadar incindiğini,sevdiğini ve acı çektiğini biliyorum.Ama burda önemli olan şahsın kim olduğu, ne yaptığı değil aslında... Önemli olan bundan sonra İbo'nun geçmişin esiri olmak yerine geleceğin mimarı olmak adına sağlam adımlarla ve yanındaki dostlarıyla ayakta kalıp belki de artık sevmeyi değil sevilmeyi sevmesi gerekliliğinin farkına varıp dimdik yoluna devam etmesidir:)Ki İbo bunu yapacak bizler de hep yaninda oalcağız:) bu arada İbo'nun ağlanacak bir durumu yok ; ağlayacak olan biri varsa bence o kişi İbo'yu kaybedendir:)ayrıca İbo'cum "Başkalarının marka olduğu yerde etiketleri sen basarsın!!!!" bunu da unutma:) Bu arada benim için çok özel bir oyun olan "Mahmud ile Yezida" dan alıntı yapan Mihail'e sevgiler ,saygılar:)

Draga dedi ki...

@Notalone

Bradırım tşk ederim her zaman ban destek oldun bana yol gösterdin.evet hemen hemen hep 'O'na destek verdin..Ama şu var bunu hep sana da dile getirdim ben hatalarımın farkındayım ben hata yaptım,düzeltemedim..Ordaki Gri'den kastım seninde dediğin gibi asla ama asla 'o' değildi.''O'' olsa simsiyah kalmayı da göze alırdım..Gri'likten kastım şu kendi buhranlarımdı.Ve hayatımda artık yeni yeni renkler var dedim bu bi sevgili baabında birileri değil sen olsun,semih olsun,mihail olsun ve benzeri dostlarımdı.Şu bi gerçek o rengin yerini kimse alamayacak ve o herzaman benim eksik parçam olacak..
@Emre

Canım benim,buraya da yazdın ya iyi ki varsın be..Şu var kimse kaybetmedi ki..Benim yazış stilimden kaynaklı sorunlar belirdi.Ben kendi kendime iyice bunalım takıldım bunalım yazdım..Ama yine belirtiyorum arkadaşlar 'o kişiye en ufak bi kırgınlığım yok' Abi onun içi tertemiz,öyle saf ve iyi birisi ki ben buna vuruldum.Sizler nasıl ki yanımda oldunuz kötü günlerimde bana destek çıktınız emin olun sizden hariç o da bana hep destek oldu..İhtiyacım olduğunda hiç birşeyden kaçınmadı tamam son zamanlarda beni kırmamak beni incitmemek adına bişeyler yaptı ona da hak veriyorum ki ben bencilce düşündüm(yazdım belkide) onun kırılacağını düşünemedim..Ben hep onun yanında olmak istedim ama sınırlarımı koruyamayacağımı bildiginden belkide uzak bıraktı beni ama ufak bi çağrımda bile davetini esirgemedi..Kısa bi zaman diliminde çok şey yaşadım..Emre sen çok dinledin çok kahrımı çektin,beni ne kadar sevdiğini biliyorum.Sende ne kadar ukala birisi olduğumu biliyorsun:) Ama asla ve asla o kişi diğerleri gibi değil.Diğerlerinin içine neler sokarsınız bilemem.Ama bunu söylemekten çekinmiyorum her zaman kendi inandığım şeyleri söylediğimi bilirsiniz 'O benim gökyüzümde en parlak yıldızdı ve öylede kalıcak'

@isimsiz

İsimsiz demek bile komik geliyor..Cidden sana layık görebildiğim bi kelime bile yok..Evet kısa bi zamanda sana o kadar çok bağlandım o kadar çok sevdim(geçmiş zamana bakmayın) pişman da değilim sende pişman olma yeter ki..Konuştuk hemen hemen herşeyi ama şunu söylemek istiyorum kafama takıldı..
"Sen dört gözle beklerken benim kanımdan akıp gittiğini görmek için" bu cümlede asla sana bi canilik vb..sifatlar yakistirmasi yok..Yani okuyunca diyorum yanlış mı anlaşılıo ben yazdım ve benim için anlamı başkaydı senin algılayıp o şekilde yorumlaman başka.Demek istediğim seni o kadar içime işledim ki damarlarımda bile senin adın akıyordu.Sen hep artık önüne bak,mutlu ol diyordun ya işte 4 gözle beklemekten kstımda oydu..seni içimden söküp atmam öyle kolay bir olay değil..Ki herkesinde ortak fikire sahip olacağı nokta şudur ki 'ben böyle birşey istemiyorum'..Benim için değerin asla paha biçilemeyecek,kimse kusura bakmasın ailemden sonra sen gelirsin ki bu bile değişken..Öyle ya da böyle , birlikte ve ya ayrı,arkadaş veya dost belkide artık iki yabancı olsakta sana hiç laf getirmedim,kötü birşey başına gelsin istemedim ve hayatım boyunca da bu böyle olucak..Ha ben o lafa kırılmamalıydım senin böyle yapmayacağını biliyor olmalıydım..Ve sende seni asla kötülüyor olduğuma inanmamalıydın ki sen de bilirsin sana olan zaafımı.herneyse çok güzel günler geçirdik,çok güzel anılar biriktirdim seninle her şarkıda seni buldum,seni hatırlayıp ''gülümser'' oldum hayata..Lütfen sende o son sözlerini söylememiş ol ve biz yine şarkılarda kalalım...

@Arkadaşlar

Yorumlarınız için tşk ederim..Ben hiç değilse içimde kalanları kustum,bunu başardım..Hayatıma girmiş olan tüm renklere tşkler..
Bu arada gri deil maviydi..uçsuz bucaksız okyanuslar gibi,ve bi o kadar da derin..
Hayatımda +1 olmayacak ne de eşiti...O yüzdendir ki sonsuz tşklerim,tüm iyi niyetlerim ve dualarım onun yoluna..
Bu yorumla bitti..Bunca zaman beni dinlediğiniz için tşkler..
İbrahim,04:33 am. 21/04/08