Draga 28 Nisan 2008 Pazartesi


Diyor ya şarkıda;
''Sen varken gücüm olurdu,
Zaman akmadan dururdu hatırlasana...
Hani aşk seni yormuştu yolun sonuna koymuştu,
Dokunma bana...''
''Ayrılık kolay oyun mu?Artık ben vazgeçtim,yalnızlığı seçtim herşey bitti anlasana dokunma bana...''
Bir insana karşı bi duygu besleyip ondan güç olmak ne kadar doğrudur bilemiyorum bazen düşündüğümde ee benim kanımdaki o kudret nerede diyorum ama o kudretinde senden geldiğini anlıyorum..Hayatta amacı olmayan birisi değilim benimde ideallerim benimde hayallerim benimde birşeylerim vardı..Belki de en önemlisi sen vardın..Ha hala varsın o ayrı,bi yerlerde bi şekilde sen duruyorsun içimde..Belkide içimde olduğunu düşünüyorum bu duygu belkide beni hayatta kılıyor..Belkide bu beni kötülüklerden uzak tutuyor..Orada olduğunu düşünmem veya umudum beni sana yakın kılıyor sana bi köprü oluyor.Ucunun nereye çıktığını bilmeden uzuncana bi köprü işte..Belki ince bir halat,ama ucunda kıyısında senin olman ''O''nun sen olduğunu bilmem beni dengede tutuyor..Defalarca ''Bitti,olmaz olmayacak''lar beni kesmiyor artık..Bu hissi hiç birşey söndüremiyor sürekli devam eden yakarışlar haykırışlar..
İçimde dinmeyecek bi özlem var.Belki de bu bir bencillik..Evet evet ben cidden cok bencilim belkide..Seni istiyorum hayatıma,seni istiyorum yarınlarıma..Belki de senin yarınlarına bi karartıyım ben belkide seni gizlice takip eden bir gölge..Ama sen varsın ya işin ucunda kıyısında işte o yüzden umurumda mı sanki bu dünya...
Yok geçmeyecek biliyorum bi türlü susmayacak sana aç kalan yanım.Belkide doyumsuzum..Doymak bilmiyor şu gönlüm sana da doyamayacağımı biliyorum..Belkide senin hayatından bir porsiyon daha eksiltmek istiyorum senin o masum tarafından bi parça daha almak..
Başka yer başka zaman da sensiz ömrüm olmasını istemiyorum belki..Ben beni istemeyecek kadar ileri safhadayım belkide..Belkide seni istiyorum sadece yok yok ben sadece seni istiyorum şu hayallerime..
Bir şansım olsun olmayacak olsada olacağını düşünme umudum olsun..Ha olmayacak olamayacak olsada olsun bi kerecikte olsa olsun..
İkimizde farklı olalım ama ne farkeder sen benim açlığımı doyuruyorsun,ne kadar bencilim seni istiyorum şu yapbozdaki yerini dolduramayacağımı biliyorum ve orayı doldurmani istiyorum yoksa ilerlemeyecek bitmeyecek sanki bu..
Seni sevmek istiyorum ha seviyorum zaten o ayrı..Seni sevdiğimi haykırmak istiyorum..Neden istiyorum bilmiyorum belkide hayatımda gördüğüm en parlak yıldız sendin ve bu sen olarakta kalacaksın bunu biliyorum belki de..Bunun böyle olduğunu düşünmüyorum çünkü bu zaten böyle...
hiç kimse haketmiyor bu şarkıları,kimseler senin gibi dolduramıyor bomboş kalan gökyüzümü..Hayatım boyunca aradığım ki kısa bi süreye tekamül eder ama yine de arayacağım herşeysin sen..
Muhabbet arası konuşurken arkadaşlarla kimsenin tamamen istediğimiz olamayacağını mutlaka bi elinin bi gözünün hoş olacağını fakat biz baska bisi isterken onda olmayacağı olamayabileceği konusu açılmıştı..Mutlaka bi yeri istedigin gibi değildir dendi..Düşündüm saatlerce düşündüm..
Ama yok işte yok...O gözlerin ki aklıma gelince gözlerim dolar..O gamzen bi gülümseyisinde belirince insanın içini aydınlatır ellerinden ayaklarına yok sendin o imkansız sendin..Bir insan yoktur ki içi dışı tastamam olsun..Ama bence o sendin..
Dedin ya seni kötü tanıtıyorum yok böyle birşey..Ben senin tenine konacak toz zerresine bile katlanamam...Senin gözlerinden akan yaşa dayanamıyorum ki ben..Şu halimin sebebi de asla sen değilsin olamazsın da..Zaman geçtikçe anlıyorum hatalarımı her geçen gün bi kötü özelliğimi bi kötü yönümü görüyorum ve sana hak veriyorum artık biliyormusun..Ben ne kadar çok yıpratmışım ne kadar yaralamışım..Keşke keşke denir ya..Keşkemsin benim..Keşke seni yaralamasaymışım..Senin hayallerini bıçaklamasaymışım..Keşkelerim keşke hiç olmasaymışım şu dünyadaya kadar gidiyor..
Bazen oluyor hayata soğuyorum işte bu zamanlarda çekip gidesim geliyor o herkesin hakkında dünyanın varoluşundan beri söyledikleri olaya o yeri denemeye karar veriyorum..Ama seni sürükleyip götüremicem o yüzden kalıyorum bir şans ileride diye..O rüzgarda titreyen mumun sönmesini istemiyorum..Belkide kafayı yiyorum zaman zaman..Biliyorsun hep deli olduğumu düşünürdüm..Acaba gidersem geriye ne kalır???Bir hiç mi?Yoksa bir efsane mi?Sanırım ben hiç olmaktan korkuyorum..Senin hayatında bir hiç olmak gibi...Saçmalamanın son raddesindeyim sanırım belkide en doğrusu bunlar belki de değil...Evet evet bunlar tamamen saçmalık..Ben zayıf birisi değilim olamam olmamalıyımda zaten..Sen zayıfları sevmezsin,ki kendimi güçlendirmeliyim bir savaş bir oyun değil demiştin ama aşk bu...Belki de kendimi masal dünyasından arındırmalıyım..Sahi Superman yok dimi hiç te olmadı..Belki de ihtiyac duyuyorum böyle şeylere bir kurtarıcı bi varoluş nedeni..Kimilerine göre o da yok dimi..Hep düzenin bir parçası bi yüce güç olmalı korkmalıyız ben korkmak istemiyorum artık..Bir gün gelecek,sen içimde tekrar uyanacaksın belkide ben senin içinde doğacağım tekrardan..Belki de buda bir hayal tıpkı superman ve peter pan gibi..
Ne diyordu Aimee Mann'' But can you, save me
Come on and, save me
If you could, save me
From the ranks of the freaks
Who suspect they could never love anyone''
Evet sen beni kurtarabilirsin belkide ben seni çekmem artık aşağılara ama şimdi değil belkide belki daha sonra ama bi gün..Peter Pan gibi..Yok sen hayal değildin sen gerçektin belkide hayallerden çıkageldin...
Seni ve senli günleri hatta sensiz olsada senli günleri seviyorum...Hayatımda kısa bi sürede olsa,o mükemmeliğini kattın ya..Hayatım boyunca sana minnettar kalacağım..İyiki varsın ve olacaksında..
(Bu yazıma kızma..Benim için değerini asla paha biçemem..Cidden iyi ki varsın en kısa zamanda sesini duyabilmek umuduyla...)

0 yorum: