Draga 21 Ağustos 2007 Salı

Günlerden salı yine sıkıcı bir gün dememi bekliyorsunuz ama bu sefer değil işte..
dün gece ve bugün her ne kadar internet bağlantımız olmasada..
misafirlerim var 2 kişi..
2 dünya tatlısı abim..
2si de mustafa..
sabah rüyamda birilerini pataklarken teliyle uyandım kapıyı açtım..ve ordaydılar..nihayet..baya özlemişim onları..
birisi uyudu diğeri benimle lak lak yaptı balkonda..güzel başladı gün..sonra evden çıkmaya karar verdik tabi en gidilesi yer yine migros..
bu sıcaklarda götüm anca o kadarını yiyebilio napiimm..:D
neyse..evden çıktık tel geldi..mükemmel geldi:D
sonra konuşma bittiğinde dedim ki..çooook mutluyum..
mustafa 2 mustafanıun arasına geç dilek tut bari diyince tutamadım tuttum:P amma kafiyesiz oldu..
ardından bi tel daha..yuhh yani keşke başka bişi dileseymişim..buraya uçmasını mesela:)
neyse yorgunuz beleş wirelessten girioz balkonda..kopmadan son vereyim satırlarıma..

1 yorum:

Hasco dedi ki...

keşke dileseymişsin :D az kaldı. günler bir elin parmağını geçmez.