Draga 20 Ağustos 2007 Pazartesi

Ne bir ses nede haber gelmiyor artık senden
Öylece kala kaldım da deli hasretinle ben
Bir yabancı selamı ile hüzünlere daldım
Kendi ellerimle ben
Beni kederlere saldım
Sonunda bir oyuncak kara sevda aldım senden
Yani değişmedim hala öyle biraz çocuk kaldım
Yok öyle el gibi durma gül biraz
Sana gülmeler yaraşır
Yok öyle güz gibi soğuk olma
Güz ayrılık taşır
Zuhal Olcay-El Gibi
Sezen Aksu-El Gibi
Tuğba Özerk-El Gibi
Bu şarkı nerden çıktı derseniz azıcıkta bunalım takılayım dedim..Hayatta asla "el" olamayacağım insan her ne kadar kaçak dursa da..Onun bende yeri hiç bir zaman değişmeyecek...Her zaman beni uyarıp,bana yol gösterirdi..O da bıktı artık benim şu inatçı kendi bildiğini okur halimden..
Çok çabaladım ama olamadım..Onun istediği gibi olamıyorum..Belki de bu yüzden ne yanyanayız ne de ayrı...

0 yorum: