Draga 22 Ağustos 2007 Çarşamba

Gece ardı ardına bacardiler içildi,içildi..saat 4 civarı uyumaya sonunda karar verdik..salonda kıvrılıp uyumuşum..sabah tepemde koca mustafa kalk die dürtüyor beni..saat daha 10..yazık günah demeden zorla kaldırdı..
onun amacı başka illa yüzecek..tabi bizim üşengeçliğimizin hat safada olacağını tahmin edemediği için..
zorla hazırlanıp migrosa gittik..kahvaltımızı edip haftalık yaptık..midem mi küçülüyor nedir 2 dıkım bişi yiyorum o da bana yaramıo..
aqualand'e giriş acaipti..yaw öğrenci kartlarının üstündeki bandrollerin bu kadar mühim bişi olduğunu anca anladım..onlar olmadan kart bişi ifade etmiomuş..öle diodu girişteki ablamız..
benim bi öğrenci kartım bile olmadığı için böhüüü...gerçi varken de bandrol yoktu..kim üşenmeden öğrenci işleri dairesine gidecekte parıltılı salak bi yapışkan yapıştırtacak oraya..Lüzumsuz yanii..
bilmeyenler için cüzdanımı çaldırdığımda içinde servetimle beraber gitmişti kartım..bi daha da üşenip çıkartmadım..finallere inşallah:D
neyse aqualand de inanılmaz olay..soyunma kabinlerine gideceğiz..mustafa önden hışımla gidiyor bi girdik baktık her yer gacı dolu..dedim yaw biz yanlış yerde olmayak..bi tane de erkek mi olmaz en iyisi aqualande girmeyelim dedim:D sonra bi kadın abi siz yanlış yerdesiniz aşağıdaki kapıdan girecektiniz dedi..biz de bi rezillik hissi..ama utanmada yok aslında..utansak kakır kakır gülermiydik :D
bu sefer de şezlong bulamadık..yayıldık bi yere..bizimkiler tutturdu kapalı bi boru tünelinden kaycaz die..bende mecbur siz yaparsınız ben yapamam mı edalarıyla gittim..
1 musti 2 musti derken sıra bana geldi..kader ya mustinin yanındaki çocuk borudan çığrınıo imdaaaat die..Allahın işi dedim kaçtım ordan.ölsem binmem..sonra botlu bişeye bindik içim dışıma çıktı dönerken..düşecez die ben çığrınıom bizimkiler kahkahalara boğuluo..
en kötüsü dimdik bişeye bindirdiler..allaaam genizime su kaçtı nefes alayım derken de havuza düştüm..o an ölmedimse ölmem artık ben..(ben cidden Hero'yum) ((korkuyor olsamda))
saatlerce yüzdük yüzdük yüzdük..Emre inanmıcan ama wallah yüzebildim:D
bugün bi tel gelmedi ona canım sıkıldı sadece..ama olsun..kendisi gelir yakında:P
oradan çıktık attık kendimizi tekrar migrosa diyorum ya midem küçülüo 1 tostla doydum hatta şiştim patlıcaam..
eve atıp kendimizi balkonun serin havasında oturuyorum..ikiside uyuyor..ev arkadaşımla salakça bşiden ötürü tartıştık.harbiden ben insanlara kötü söz söleme özürlüsüyüm..bişi diyemedim yine..diğeri de topal ayağına bakmadan migrosa gezmeye gidiyorum dedi çıktı gitti..
bende msnde yazışıyorum ve bloga 2 satır bişiler karalıyorum..
msnde 1 kişi ile yazışıyorum
hiç hayra alamet gibi geliyor mu bu size:D
bana güzel geldi..
bu akşam ki plan nedir derseniz..heralde dışarı çıkıcaz:P
heralde diyorum çünkü bunların uyanmama olasılığı yüksek..ama semihe söz verdik görüşcez die..yawrum taa nirlerden gelmiş görmemmi hiç..
onu da alır castle a gider bişiler yudumlarız..ordan bi gece hayatına bakıp eve cumburlop yatmaya..
sabah yine binbir eziyetle musti uyandırıp beachparka gidioz dicek nasılsa..
bugün acaip fotolar çekildim ama uyudukları için ve bu laptoptan annamadığım için sonraya bırakıyorum..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gormeden inanmam yuzdugune :)

Draga dedi ki...

Emrem gülüm balım peteğim...gel sana daha neler neler göstericem ben diom ama sen gelmion ki:P