Draga 8 Ağustos 2007 Çarşamba

Selam millet...
Bana tembel demekle çok haklısınız..Siz ki zaten sayısı 3ü geçemeyen okuyucu kitlem..(Sankim daha fazlaydı???)
Bilindiği üzere memlekette hapis hayatı yaşamaya babam tarafından zorlandım..Antalyanın o alev alev yanan kumsallarından uzak kaldım..(kumsal diyince neden aklıma direk "kum" geliyoo..Çakıllarla dolu kumsal olamaz mı:S)
Neyse bu mahkumiyet uydurduğum Yaz Okulu ve Yükseltme Sınavı sayesinde cuma günü biticekti...Ben ise hafta içi bi Kuşadası,İzmir yaparak arkadaşlarımı ziyaret edicektim..Bunu ev arkadaşlarım mahvetti..Birisi elektrik faturasını geç verip ev sahibiyle kavgaya tutuşup yetmezmiş gibi adama "Polis çağırıyorum..." die tehdit etmiş..(Ki çağırsa nolur???)
Diğeri de pek hırlı değil ayak tırnağı dönmüş ve ameliyat olması lazımmış..Ben doktor falan değilim ama bulunmam gerekiomuş..Tabi evin şuan aldığı şekli şemali düşünemiyorum bile..Tam takır bi buzdolabı..kirli bir mutfak..Sadece mutfak olsa ii..balkon,salon..ve benim odam..Artık temizleyecek bi arkadaşımda yok..Yandım ki ne yandım...

Tabi ki burda da olaylar oldu..Bu Sercana bahane listesi:)
Hollandada ikametkah etmekte olan halam bu hafta içi gidecek ve beni çok sever saolsun beni evden dışarı salmadı...
Bütün arkadaşların askere gitmesiyle burada kalıp minibüsçülük yapmakta olan bi arkadaşın çölde su bulmuşçasına bana yapışıp.."Eee ibo bu gece dışarı çıkacakmısın?" sorusuna kesin bi dille "Hayıııırrrrr!!!!" dememe rağmen saniyesinde kapıda biterek "Eee..Nereye gidiyoruz bakalım?" die yapışması...Her gece nerdeyse dışarıdaydım..Gezmediğim meyhane,birahane,kaplıca(evet yanlış duymadınız bende sağlık için gittim 2 kere:D),envai arkadaş ziyaretleri...Zorla çıkardığı yetmiyormuş gibi hesabı illa ödeme çabaları benimse erkekliğimin tutup olurmu öle şey sen arabayla aldın geldin bura kadar ben öderim diyerek bütün birikimlerimi tüketmem...Sanki ben ona beni götür demişim ki nie yaptıysam..Bu yüzden hergece ben...(mirkelam)

işte böle böle...Çok anlamsız olaylarda yaşadım..Onları Allah'a havale ediyorum...

1 yorum:

sercan dedi ki...

Hadi hadi yemezler, bu bahanelerle beni kandırabileceğini mi zannediyorsun. Bi' de her gece sürtmüşsün irezil!