Draga 18 Ağustos 2007 Cumartesi

Evet evet yanlış okumuyorsunuz bu kız harbiden albüm kapaklarında bi çığır açtı...Kendisini tanımam etmem ben pervasızca msnde takılırken Semih arkadaşımız bana bu resmi gönderdi..Benimde nedense içime bi hinlik doğdu indireyim bakayım dedim..Cidden ilginç bi çalışma olmuş.İşte bazı çalışmalardan örnekler..

''Kaç kişiden duydum sen çok fazla içmişsin..Herkeslere de anlatmışsın bensiz bir hiçmişsin..Ay çok etkilendim ben senden..Yok aslanım başka çaren..Çok sokakta adam amma..Böyle enayi karaborsa...''

''Bak ömür bitiyor aşkım,sana vermezsem kime vereceğim...''(Bu kadarı bile albümü anlatmaya yeter de artar bile...)

İzle

''durma sevişerek ölelim,yanma bu gece sevişelim,Aşkım hadi şarap içelim..Fazla fazla sıkıldık durduk hadi icraata geçelim!!!''

''Gidiyorum demeden gidişin var ya süperdi..O surat ifaden görülmeye değerdi..Nasılda vurdum sana tekmeyi..Morda güzel yakıştı unuttum seni...''

İzle

İşte bu tarz 6 şarkı ve bi remixten oluşan bir albüm..Cidden ilginç bir çalışma;)

0 yorum: