Draga 20 Ağustos 2007 Pazartesi

GÜN GELİR KALIR
GÜN GELİR GİDER
BU HİS İÇİMDE
ZOR GELİR BANA
AZ GELİR SANA
BU BİTMEK BİLMEZ HASRETLİK
KİMİNE ÇOK ZOR
KİMİNE KOLAY GELİR
BU YANLIZLIK
BENDEKİ ACI SENDEKİ TELAŞ
OF BİZİ ÇILDIRTIR
SENDE KALDI
IŞIKLARIM KARARDI
YAŞANMIŞ HİÇBİR ŞEYE ACIMADAN
ARDINA HİÇ BAKMADAN
YANLIZLIKTAN KORKMADAN
GİZLİCE BİTİRDİN
İZ BIRAKMADAN
Dinle

Bu gece keşfettim nedense bu şarkıyı...Ve harbiden çok hoşuma gitti..Cafe köşelerinden şu satırları yazarken ağlatayazdı beni..
Bu gece görüşemedik belki ama aklım sende bilesin...
(Nasılsa okursun sen bu blogu..Bari yorum falan yaz:P )

3 yorum:

Hasco dedi ki...

Yorum yorum dediğin nedir ki gülüm? ben senin benim yorumlarımı isteme ihtimallerini sevdim :P taklit skeçler serisi Vol.01 :))

Adsız dedi ki...

ah ibo ah..yine aşık oolmuş gibisin...kolay gelsin doztum

Adsız dedi ki...

şakamı bu LOL ¿ Ehuehu