Draga 19 Ağustos 2007 Pazar

  • Çok sevdiğimiz bi arkadaş gönderildi..Ardından yas tutuldu.
  • Sabaha kadar Heroes izlendi..Ve hala Hero olduğumu düşünüyorum..tüm dışardan gelen eleştirilere ve beni yıldırmaya çalışanlara karşı...
  • Akşama kadar eşşek gibi uyundu.Uyandığımda ben nie uyandım kahretsin denip yine uyundu..
  • Sıcaklara aldırış edilmeden "köfteli patates yemeği" yaptım..Çektiğim ızdırabı ve kendime ettiğim küfürleri bir ben bilirim.2 domates kesip 1 dilim peynir neyime yetmediyse...
  • Arkadaşlar bara gitmek için çağırdılar ama gidilmedi..:) Tanrım başarıyorum artık..Uyuşturucu gibi be mübarek..
  • 2 kişiyle tanışıldı güya biriyle önceden de konuşuomuşmuşuz..1 tanesi bu blogu okuyormuşmuş..Blogumunda gizli hayranları gün ışığına çıkmaya başladı..
  • Msn listesindeki tüm arkadaşlar bi yerlere dağıldı(ki bara)..Ben sabaha kadar bekleyip durdum..Beklenenler gelmedi..
  • Uzun zamandır ihmal ettiğim Fatoşumla geyik yapıldı..
  • Ona uyucam demem rağmen uyuyamayıp sabaha kadar Heroes izlendi..
  • Bu kadar Heroes izliom hala gizli güçlerimin farkına varamadım acep ne yapmam lazım..Unexpected zamanlarda mı çıkacaklar acaba..Tanrım çok şey istemiom Peter Petrelli den az,Claireden az,Matt ten az..ohh ortaya karışık alayım pls...

0 yorum: