Draga 23 Ağustos 2007 Perşembe

Eveet..geçte olsa umulan oldu ve çarşıya inebildik..
Her ne kadar bunları uyandırmak güç olsa da..Yani Semih'i baya beklettik ağaç ettik..O sırada bloguma bişiler yazıodum ve bunları uyandırıp hazırlanmalarını sağlamayı unutmuşum..Sonradan dank etti uyandırdım:D
Tabi bin bir sitemle..Beni tekme tokat uyandıran mustafa beyi son derece tatlı dille uyandırmama rağmen tüm gece bana söylendi durdu..uyumak istiom ben die..
Neysee:D Semihle verilen adreste geçte olsa buluşuldu.Castle'a dooru yola çıkıldı.Birisi söylenir birisi esner..Esneyen kişi de Semihtir..!
nihayetinde castle a vardık..herkes bişiler sipariş etti..mustafalar safari ve ice tea..ben kocaa buzlu bardakta bira ve semih "arjantin"..hööö..dedim kaldım bende..o ne yaa gibisinden:D
Bende sormaya çekindim yani cahallığımın yüzüme vurulmasını istemedim..ama dayanamadımda sonuçta bi yerlerden başlamak gerekiodu..Görürsün dedi gelince..
Ve siparişler geldi..Semihe de bana da aynı şekilde bira geldi:D
Arjantin dediği de aynı şeymiş..Vayy be entel ismi:D
neyse bişi daha öğrenmiş oldum..sonra bi tel 2 saat konuştuk heralde biramı bitiremeden alıp götümüşler ve ayaklanmışlar..yine telle konuşarak yani tel dediysem telefonun diğer ucunda başkasıyla..
kale içinde kaybolduk..köpekler saldırdı falan filan...eve geldik inegöl köfte cips ve yoğurt semihin spesyali:D
mustafanın horlaması eşliğinde,semihin ortalıkta su aramasıyla şu yazıma son veriyorum..
Büyük güne az kaldı...
Emreee sana diom ben yüzdüm..Kuğu gibi narin balina kadar kocaamaaaann bedenimle..
bi gün sanada gösteririm..minik hobbitim benim:)
neyseeee ii geceler bye..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel eğlenmişsiniz.Belli :)
Bu arada balina kadar bedeninle mi? O zaman kendime ben bi hayvan bulamadım balinadan büyük. Godzilla falan olur heralde :D
B52 bombardıman uçağı olabilir.

Adsız dedi ki...

walla yuzerken bi sakatlik cikmasi ihtimaline karsi ben seni uzaktan seyretme taraftariyim. mumkunse videoya cekip gonder yani :)

bi de su balina olayini biraz abarttin sanirim. senden olsa olsa yunus olur :P