Draga 28 Eylül 2007 Cuma

  1. Dün gece erken uyumanın etkisiyle öğleye kadar uyudum.
  2. Sonunda sinemaya gideceğim diyip arkadaşla saati kesinleştirdim
  3. Sinemadan önce bizde sturbucks olmadığı için Robert's ta bişiler içtik
  4. Filme ilgi beklediğimden azdı.Ki 2-3 çift vardı sadece..
  5. Tahmin ettiğim gibi filmde gülmekten boğula yazdım..
  6. Film çıkışı zoraki olan alışverişe çıktım..
  7. Hayat şartları ne kadar ağırlaşmış..Pirincin kilosu bilmem kaç ytl olmuş.(ki eski fiyatı nedir hiç bilmem)Bana çok geldi onun yerine 1 pişirimlik Çiftlik Eriştesi aldım..
  8. Domates,Soğan,Patates,Patlıcan,Kara Lahana,Çorba,Makarna,Soya Sosu,Süt,Puding,Elma Şekeri,ve saymak istemediğim o kadar çok şey almışım ki eve giderken kendime öle bi sövdüm ki..Ödediğim paraya mı yanayım..Yoksa ordan eve 300m o 50 kilodan fazla torbaları taşımaya çalıştığıma mı?..
  9. Eve gelince aç ayı oynamaz diip yaptım çiftlik eriştesini..yedim de bi güzel..Ohh beni alan yaşadı..:)
  10. Az müzik dinliim die geçtim pc başına.Aha saat bu saat oldu hala da uyucam..ki bu sefer kesin uyucam..Yarın Cem hocayla sabahtan akşama ders var nasıl çekicem o kadar saat bi adamı..Allahım bana ufak bi iyilik yap..Prostatı azsın gelemesin:D Evde uzansın yatsın..ohh karısıyla romantik filmler izlesinler..Bize de günah..:(
  11. Ve hala projem hazır değil ne yapacam bilmiyorum
  12. Bayram için bilet almam lazımdı ama orada burada sürtmekten..ki bu alışveriş ve sinemadan ibaret..
  13. Hala ev bulamadım..Arkadaşlar yaw hiç mi eviniz yok Antalyada???:(
  14. Ben O'nu çok özledim
  15. Nuri seni de öle:P Uyuz ettin beni gece gece..Saatler online ol sen bişicik yazma..Ben yazmadım mı başla hemen"Amcıııkk!!" die dellenmeye:D
  16. Seviyorum hepinizi anacım..
  17. Sercan blogundaki o U.F.O yazısına bayıldım..Ozzy e tebriklerimi iletirsen sevinirim:)
  18. Sercan hala Facebook davetimi kabul etmedin!!Emrem Robom bile taa Bodurumlardan kabul etti..
  19. Emre demişken Robocubum sen döndün mü bakim bodurumlardan..:)İstanbula geldiğimde boyunun ölçüsünü alıcam senin...(iki manada da kullandım merak ediyorum:) )
  20. Baytar..Bana dediğin o 2. kişi siberden mi len..Oysa söle:P
  21. Onur- Ben sana demedimmiydi bunlarda woof lar gibi çift die..Yazmış herif o benim herşeyimm..die..Madem herşeyin ne arıonuz orda die sorarlar adama dimi:)Hayır anlamıom neden sonuna -s getiriyorlar..İngilizceden özenti desem..Ayşe's pencil..yours..böle bişi mi düşündüler acaba..ilginç bi bilirkişi yorumu alabilirmiyim..
  22. Bundan iki yıl önce bi kadavranın otopsisinin görüntülerini yollamıştı bi arkadaş..Allahın işi onunla karşılaştık bugün..Hiiiçç değişmemişsin:)Alınma ama Sap geldin saman olup gidicen:P
  23. Üüğretmenim bugün bana yazmadın niden??Ayran içtik ayrı mı düştük..
  24. Ayrıca burdan tüm cavurlara tşkler threesome teklifleriyle ilgilenmiyoruz:D
  25. Güya uyuyacaktım..Nası kalkıcam ben yaa..Arkadaşlar bu yazıyı okuyanınız olursa allah rızası için beni 3te arayıp uyandırırsa sevinirim..
  26. Uzuuunnn Uzuuun Arayın..Eşşek gibi uyurumda duymayabilirim..Saolun şimdiden..İlk arayana süpriz ödül:)

1 yorum:

bearist72 dedi ki...

"sturbucks olmadığı için Robert's ta bişiler içtik" sen git 5 10 milyon bir fincan kahveye ver..
"Pirincin kilosu bilmem kaç ytl olmuş" diye yan bu ne yaman çelişkidir :p