Draga 3 Eylül 2007 Pazartesi

Memlekete gelişim tam bir olay oldu yine..
Her zaman olduğu üzere hasta hasta geldim ve 2 gündür yataktan çıkamıyorum.
Artık dayanamadım ve kendimi internet kafelere attım..Malum ortamı fazla boş bırakmamak gerek..
Haftasonu tam bir kabustu..Herkescikler İstanbula gitti..TekYönü altına üstüne getirdi..Ben ise buradan telle haberlerini aldım onların..Kahretsin ben nie orda değildim yaw...

Neyse heralde bunun bi telafisi olur önümüzdeki günlerde..Ama o kadroyu hissetmek istiyorum..
Gerçi eksikler mevcutmuş..Önemli demirbaşlar.Sercan,Nuri,Tarkan,Ahmet Vb...
Ben gelince onlarda gelir ohhhh..Doyum olmaz valla:D

Evde yatıyorum yatıyorum...Tv de bi bok olmuo..Magazin bile izleyemiom yaa..Delircem resmen..ben de kendimi uykuya ve spora verdim..Evet evet o hasta halimle spor yapıyorum..ve bütün kaslarım kasıldı kaldı..acıo yaa...
Taşşş Adam olmanın bedeli bu olmamalı..
Ama olucam becericem..Robo dan eksiğim ne fazlam bile var..:)

0 yorum: