Draga 12 Eylül 2007 Çarşamba

Bu günlerde dizi hastası olduğumu düşünebilirsiniz..Ama napiim Antalyada Tv var ama çalışıomu bilmiyorum bile..Hiç açmadım..:D
Memlekete gelincede dolayısıyla tek eğlencem tv oluyor..Haa bu dizileri saati saatine izliyorumda sanmayın..Beni tanıyanlar bilir pek geceleri uyumam..Sabaha kadar otururum o sıralarda da tv de dizilerin tekrarları yayınlanıyor..Halil ile Menekşede onlardan birisi.
Zaten malum herkescikler Kıvanç hastası..Ama bu adam bu kadar yakışıklımıydı..Saçlarını kestirip kirli sakal bırakınca cidden yakışıklı olmuş..Helal olsun...Bende istiooomm...Böhüüüü...
Neyse konu Berlin de başlıo.Halil Bosnalı,Menekşe de Türk..Bizden başka otun bokun ismini çocuklarına isim yapan bi ulus var mı ki...Kızılderelileri karıştırmayın onlarda Türk asıllı:D
Neyse diğer beğendiğim oyuncu ise her ne kadar çok şerefsiz bi role bürünsede Menekşenin babası..Taa..Sağır odadan beri biliom adamı.Sağır odayı islemiyordum.Sadece onu farkettim ve az izledim..Bittimi noldu kaldı haberim de yok şuan.
Neyse şerefsiz aile Menekşeyi O.Ç birisine satıolar..Hemide 25.000Euro ya..Bn daha pahalıya giderdim wallah:D
Damat kazması ilk gece bişi yapamıo..hahahahkhklashashashkasdasdşljsd...
Tüüüü erkek olcan bi dee....
Neyseee..Kızımız Halile kaçıo.Beraber İstanbula Kaçacaklar..Ama aileleri peşlerinde..Bakalım neler olucak..
Bu Arada dizinin jenerik müziği müthiş..
Toygar Işıklı-Ninni

0 yorum: