Draga 1 Eylül 2007 Cumartesi

Dün çarşıya giderken otobüsün içinde iki embesil veled vardı.Aptal aptal konuşuyorlardı..Alın size bi kaç conversation::
"Sıpa1:Aaa..oooluuumm şuna bak lan manyaak şu karı..
Sıpa2:Ne karısı lan görmüon mu dönme o..
Sıpa1:Vaay bee nası dönmüş ama..
İkisi Birden:puahahhahadlasdşlasjlijasdlşjasdasdaşd..."
Sıpa1:Ham meyvaayıı kopardıllaaarr dalındaaann...
Sıpa2:Bülent abla süpersiniz..Bi kere verirmisiniz..
Sıpa1:Ablaaan gurbaan olsun sanaa...

Yemin ederim daha fazlasıda vardı ama benim beynime beynime saplanan oklardan dolayı dinlemedim.Acaip bi ağrı girdi.Sonra indiler bunlar güllük ptt de..ohh allaha şükür dedik..
Neyse bankada işimizi bitirdik sonra osman "İbooo hadi be rodiye gidelim manyak indirim var,ordan lcw ordan loft a geçeriz.."
"yaa ben ölüom.."
"Sus yalan söleme ne zaman eve gidecek olsan hasta oluon sende"
"İnanmıon mu yaa bayılacam şimdi."
"Hadi..Aa colins varmış şurda.."
..........
neyse sonra ebesinin taa şaftında bi minibüse bindik eve gidecez die..o da saatlerce sürdü.4 numaralı dolmuşa bi daa binersem..Yanımda bi karı vardı.Elinden tel düşmüo..
"Ayşeen walla bu sefer kesin kararlıyım bitti bu iş..o pezevenk iki yüzlülük yaptı.Büyük yemin ettim ne seni ne anamı dinlerim bittiiii!!!"
ulan kevaşe bize ne nie konferans görüşme yaptırıosun bütün dolmuşa..
eve geldim vurdum kafayı yattım..kalktım msn e girdim..ki o kısımları çoğunuz bilio..
süper bi7li konuşma:)
neyse gece bi duş alayım yatayım dedim.
Duştan çıktığımda titremeye başladım..Kat kat giydim üstüme..kışın bile bu kadar giyinmiyorken ben..başımın ağrısıyla ve titremeyle sabha kadar boğuştum..şimdi ise hala başım ağrıyor..ve boğazım acıo..
Bi çorba yapanım bile yoookk...
Allaaamm ben öksüz ben yetim ben..beeenn...
yok o kadar da küçük emrahlık değil durumum ama yaa ben bugün memlekete gidecektim..Nası gidicem5 saat bu halimle otobüste..
babannemi özleedimm..bana o bakar..
sevgilim nerdeee...o da baksın...:'( böhüüüü....

0 yorum: