Draga 1 Eylül 2007 Cumartesi

herşey bi tel msjı ile başlar..(hastayım ya illa duyurcam millete..)
İbo:
çok kötüyüm hastayım..

buna karşılık:
kime hastasın?kıyamam ben sana noldu?grip falan mı oldun.yat dinlen evde..

sanki dışarı çıkıcak halim var..neyse yetmedi arayayım dedim:D

ibo:Çok hastayım yaa..dün gece duş aldım titremeye başladım.ölüooomm...
X:geçmiş olsun canım...bla bla..
ibo:bi çorba yapanım bile yok..nie bana çorba yapmıon sen..
X:senin için napardım..portakalda soyardım..sana çorbada yapardım..öle aptalca bi şarkı vardı dimi..
ibo:bilioooozzz..:(
X:Adresini ver hemen yemek sepetinden sana çorba gönderteyim..

İşte teknolojide son nokta..Yaa..Romantizmin içine eder bu teknoloji..ama tşkler düşünmen yeterli..ben babannemi istiiooom..nie salak gibi otobüs biletini taa 19:30 a aldım ben yaa..
ölürsem nolcak o zamana kadar?
off amma karamsarım dimi..Siz akşam gidin tekyöne..ben hasta yataamda yatam..:'(

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Anaaa sana da yaranılmıyo kuzum. Ayağına kadar çorba getirtecez onu kabul etmiyosun. hasta nazı yapıyosun gibime geliyo:) orada olacaktım da seni iyileştirirdim ben nane ilimon, bal süt hede höde yapardım. greyfurt soyardım sana. capi %100 turunçgiller içirirdim. iyileştirirdim seni.