Draga 22 Eylül 2007 Cumartesi


Bugün biraz gerginim yine
Sesim değişik gelebilir biraz
Ama sen anlarsın
Bana katlanırsın...
Tuhaf laflar edebilirim
Seni belki üzebilirim
Ama sen susarsın
Çünkü beni tanırsın...
Öyle çabuk kızma derdin hep
Bu kadar da kolay alınma
O zaman beni sar hadi sarıl bana
Değişmez huylar bilirsin
Bi kerede sen dene alışmayı
Ben göğsüne yatarken
Öyle derin nefes alma...
Bu ara ihtiyacım var sana
Ellerimi sakın bırakma
Bana huzur veren yer
Senin yanın unutma..
Gün varıncaya kadar sabaha
Sakın hiçbir yere kalkma
Fazla birşey istemem
Sadece dur burda...
Bu ara ikimizin de birbirimize ihtiyacı olduğunu biliyorum...Sonradan düşündüğümde aptalca geliyor ettiğimiz kavgalar,birbirimize takıntığımız tavırlar..
Sana "Git!" diyorum ya..Aslında demiyorum..Diyemiyorum..Çocukça blöfler işte..Benim babam senin babanı döver misali çocuksu ve o kadar saf..İstemiyorum ki seni üzeyim,seni kırayım.Bilirsin bir damla gözyaşın uğruna neler yapacağımı..O gamzen için nelerden vazgeçebileceğimi..
Çok koyuyor inan bana..Bu özlem bu hasret..Bir de üstüne hayat sıkıntıları eklenince.Arkadaşımızın birisi ne demişti bana biliyormusun?"Siz mazoşist aşıklarsınız"Bu mudur?Bu muyuz?
Biz bence birbirimizin yükünü alıyoruz.Hep isterim ki bi sıkıntın olduğunda bana söyle,birşeye kızdığında,öfkelendiğinde bana bağır çağır..Hatta hırsından yumruğunu bana geçir.İnan ki gıkımı çıkarmam.Belki ağlarım.Gözlerimden bir kaç damla yaş süzülür o da mutluluktandır.
Hep zor zamanlarımda yanımda oldun.Ben bir şey demeden sen kendini koydun ortaya.Saçma sapan dertlerimi bile sabırla dinledin.Bitmek bilmeyen yakarışlarımı..
Ufacık bir şeyde birden parlayan sinirime katlandın.Sana bağırdım çağırdım..Sadece sustun...İşte o an seni hissettim..Ve seni kaybetme korkusunu..
Ortalıkta binlerce aç kurt varken 1 günde sahiplendik biz birbirimizi.Belki ilk zaman korkarak adımlar atmamız gerekirdi.Ama sen öyle bi dikildin ki birden kahramanım olup çıktın..
Yalan değil gecelerce ağlıyorum..Bebeksin diyeceksin..Evet öyleyim galiba.Nasıl ki bir bebek büyür işte sende öyle büyüyorsun içimde..
Seni anlamıyor değilim inan ki..Başında çok sıkıntı var..O kadar masumsun ki sana kızarken bile seni seviyorum..Her defasında pişman oluyorum..Her defasında kendime kızıyorum..Kahrolasıca dilime hakim olamıyorum..
Kısa bir zamana ne kadar çok şey sığdırmışız..Herşey zamanında yaşanmalı demiştim sana..İyi ki de böyle ilerliyor..
Hep benimle olman dileğiyle..(çok uzadı ve bende derman kalmadı..)
AşıkBear

1 yorum:

Adsız dedi ki...

kıyamam sana bi denem