Draga 12 Eylül 2007 Çarşamba

Bugün kendimi pek iyi hissetmeyerek uyandım..Her yerim tıkalıydı yani burnum,kulaklarım..(Fantazi kurmayınız)
Antalyadan gelirken hasta geldim.Şimdi gitmem gerek ve yine hastayım.Bu yüzden otobüs yolculuğunu çekemem diyerek gitmiyorum.Ama gitmem gerek..
Nedenlerim var...
1-Dersler başlayacak
2-Sıkıldım
3-Ev sorunlarını halletmem gerek
4-Bu aptal internet kafeye günde n az 6 ytl ödemekten bıktım...
Neyse canım ciğerim şuan mesaide ben ise hemen iki satır bişi yazayımda sizleri mahrum bırakmayayım dedim..Yaprak Dökümü var yuppiiii...
Evet itiraf ediyorum dizi manyaaa oldum ben..
Ve millli maç var..İzlermiyim bilmiom.Başka dizilerde var..AAAAAAAAAA az kalsın unutuyordum Elveda Derken var bugün..
Canım sen geç gelcen nasılsa okursunda burayı..Mustafaya,Semihe,Emreye selam söle..
Off yine unuttum emre almanyaya gitcekti bugün..
Gelsin çükületalar ohh ohhh.:)
herkese iyi akşamlar...

0 yorum: