Draga 1 Eylül 2007 Cumartesi

Allaam ne kadar sıkıcı bir gün yaa..Hastalık belimi büktü..Sıkıntıdan patlıyorum az şöle son kez çıkıp dolaşayım diyorum ama..takaatim yok sanırsam..
Sabahtan beri www.sacitaslan.com dan magazin haberlerine bakıyorum..Erol Köseden gına geldi artık...Gülşencazımın bi peşini bırakamadı adi herif..ne kadar kötü bişi dimi biten yaşanan bi ilişkinin ardından atıp tutmak..
Hastayım ya hiç bişi yapıp yiyesim gelmio..Nie çorba yapanım yok..Allahtan ülker kelloggs vişneli bar ı üretmiş..hem sadece 90 kalori:P
yedikçe yiyiyo insan..
Semih saolsun yine abuk bi şarkı taktı dilime..Britney Spears Gimme gimme more..:D
Britney Spears ın dönüşünün muhteşem olacağını düşünürdüm hep..Ama şarkının ilk girişinde başlıo olay..It's Britney Bitch!!
Evet bilmediğimiz bişi değil yane:D
Sonra Gülşen dinlemeye başladım..Liste bilem yaptım işte gülşenin süper şarkıları..
1-Kara Böcükler(Ama bi farkla)
2-Çelişki(yurtta aşk cihanda aşk)
3-Sakıncalı (of of)
4-Dünya Yıkılsa(Şimdi)
5-Anlayacaksın(Mucize)
6-Nazar Değmesin(of of)
7-Bu Aşk Adam Olmaz(Şimdi)
8-Saz Mı Caz Mı(Be Adam)
9-Kış Yaşattın(Ya Tutarsa)
10-Su Gibi Geçerdi Zaman(Ama bi farkla)
yaw liste uzadıkça uzayacak gibi..güzel albümlere ve şarkılara imza attı helal olsun..

0 yorum: