Draga 17 Eylül 2007 Pazartesi

Arkadaş grubuyla tekneyle tatile çıkılmış.
Semih,Musti,Hardberry vb... kişilerle..Hep beraber gezip eğleniyoruz.Herşey buraya kadar güzel.Bi kumsalda mola veriyoruz.Yemekler yiyoruz falan.Sonra ben şezlonga uzanıyorum.Gözlerimi bi açıyorum ne göreyim.Bizimkiler tekneye atlamışlar açılmışlar.
Ben arkalarından bağırıyorum ağlıyorum"N'olur beni de alın..." die..
Ama onlar bana bakıyorlar..Hardberry e yalvarıyorum..O bana "Sen buraya gel biz dönmücez..Gelirsen gel gelmezsen biz gidiyoruz" diyor..
Tabi ben korkuyorum.Yüzmeyi ne derece bildiğimi biliyorsunuz.Ama ne cesarettir ki ben atlıyorum suya yüze yüze yaklaşıyorum onlara.
Hepsi gülüyor kahkahalar atıyorlar.Hele Semih kafasına acaip bi şapka takmış.Şuh kahkahalar atıyor..Ben ağlaya ağlaya yüzüyorum..
Uyandığımda ki his!
"Semih seni bi elime geçirirsem o koca göbeeeni ısıra ısıra koparcam..."
"Hardberry bunu bana nası yaparsın..Demek buraya kadarmış"
"Musti senden hiiiç ummazdım.."

6 yorum:

Adsız dedi ki...

olur mu canım sadece bir rüya idi... len sıpa kaç kere yanından ayrılmadım. sen sudan çıkana sana bakıyordum boğulmayasın diye... kıyamam sana.

Adsız dedi ki...

haa unutmadan. o teknede hardberry vardı. o niye seni takip etmiyor? al sana soruuuuu. cevapla bakalım. hadi ben seni takip etsem hardberry kıskançlıktan çatlar. hem sevgilin varken niye ben düşünüyormuşum. asıl ben böyle düşüneceğini de senden ummazdım...

Adsız dedi ki...

Senin orda baska sevgilindemi var??? her ayri kitaya ayri sevgili... Guzelll...

Draga dedi ki...

her kıtaya ayrı sevgili tayin etmiyoruz bu 1.
2.si mevzu bahis geçen teknede sevgilim falan yoktu.bizimkilerin olaya heyecan katması o:D

Adsız dedi ki...

1)Sadece bir rüyaydı. "Rüyalar tersine çıkarmış" derler. Böyle bişey olmayacağını sen de biliyorsun.
2)İstersen 6 kıtada sevgilin olsun. Mevzu bahis geçen teknede benyok muydum rüyanda? vardım!
3)Kim, nereye, nasıl heyecan katmış ki sevgilisiz olduğunu iddia ediyorsun?!

kim olduğumu sen bilirsin.

Draga dedi ki...

Biliyorum canlarım..Hepinizin sevgilisiyim ben kahretsin:D