Draga 26 Eylül 2007 Çarşamba

Yasal Uyarı:Yaşın 18 den küçük ise lütfen bu resimleri kötü emellerine alet etme ve defol blogumdan!!!

Ahh..Ahh..Neydi o bi zamanlar..Hit me baby one more time..die bizleri yaktı kavurdu..Ardardına gelen singleları olay oldu..Ne olduysa oldu o bir Orospu oldu..(Terbiyemi bozmadım nasılsa kendi de sölüo..)Evlendi namuslandı dedik o iyice cozuttu..2 tane melek gibi sıpa dünyaya getirdi..Paris ile arkadaş oldu ona olanlar işte o zamandan sonra oldu..
İşte resimler şahidimiz...





Semihh olummm bu karı harbi Bitchmis laa...:D

Bu resimleri gördüğünüz için özür dilerim..
Amacım Türk vatandaşlarımızı ve kızlarımızı bilinçlendirmekti..Böle bi yere varılmaz..Örtünün:D
ayrıyetten sansur koymayı bilmediğimden ölecene koyuverdim resimleri..
Kıskançlık olmasın..ben britnii biçine bakıcam haa..hıhhhh:)










CAN YOU HANDLE MINE???



































İşte bu da o yarı uykulu sersem sersem Mtv töreninde gezdiği sahne:D
Arkada çalan müziğin ne olduğuna bakmadan ölecene melül melül süzülmüştü canım benim yaa...
Sen şarkı söle ben seni seviom:)


0 yorum: