Draga 21 Mart 2008 Cuma


Bugün arkadaşlara yenildim..Uzun zamandır milletin diline sakız gibi dolanmış olan Recep İvedik filmine gitmek zorunda kaldık ki ne gidiş..:)
Malum perşembe ve Gnctrkll sayesinde sinemaya gidelim diye anlaşıldı.Equiry 4 kişi ama sadece birimizde klup şifresi var o da ben..Ee bi tane daha bulmak lazım enayi değiliz ya çift katı ödücez dedik ve başladık sağı solu aramaya.Tabi bulamadık..Bastık parayı anasını satayım girdik içeri..(Leto sana tşkler..)(Gerçi nie tşk ediosam zorla götürdün o filme beni benim yeminim vardı bozdurttun!!!)

Bu filme çok fazla önyargılımıyım evet öleydim..Ha Dikkat Şahan Çıkabilir! adlı programını izlerdim Tv8 zamanlarında çok iyiydi Atv ye transferinden sonra iyice saçmaladı ve reyting alamadığından kaldırıldı.Orada canlandırdığı ve sürekli uzata uzata baydığı bi karakteri sinema filmi olarak tasarlamak çok uzun uzun düşünülmüş bi proje olmasa gerek.''Borat''ın yerli versiyonu dendi geçildi.Tamamen gişe amaçlı bir film olduğu bilinen bi gerçek.Türk Halk Kahramanı diye lanse ediliyor Recep İvedik..Ben kendimi o kategoriye sokamıyorum.Herneyse bu adamın filmine gitmek ve Türk filmidir gişe olsun demek isterdim neden gitmedim Şahanın densiz açıklamaları yüzünden neydi onlar hatırlamak isteyenler için buradan faydalanabilirler.Bu açıklamaları beni fitil etmişti.
Neyse filme dönelim.Günlük hayatta karşımıza çıkan saçma sapan hayvanlardan birisi öncelikle.Espirilerde keza o şekilde..Haa gülmedim mi güldüm..:) Ama gülerken ağlamak cidden böle bişi..(bkz:Leto gülerken hatta yarılırken tekme tokat bana dalıp durdu ki hesabı sorulacak!)
Ençok güldüğüm sahne şudur ki;
''Recep kardeşimiz bi kamyona biner.Kamyoncuya bekar olup olmadığını sorar kamyoncu bekardır aynı şekilde kamyoncu kendisine sorar.
-Evet bende bekarım.Şimdiye kadar hiç bi kadın beni anlamadı.
-Ben kadın olsaydım ilk sana verirdim.
Recep şaşırır elleri kamyoncunun ellerindedir.
-Bende sana verirdim...
Sonra gözleri yukarı kayar ve her yerde zenci bodycilerin resimlerini görür ve sorar.
-Genelde karı kız resimleri olur sende niye zenci çıplak bodycilerin resimleri var.Bodybuilding sporuna mi ilgin var..
-Yok ben genelde bodycilerin kendileriyle ilgileniyorum.böle ıslak ıslak terli terli...
Ve film orda kopar..:)
Recep İvedik in buzda versiyonunda giydiği aerobik kıyafetinim filmde yine gördük.Abi bi adam bu kadar mı itici olur.Neyse iyi kötü Şahan Recep İvedik fırtınasına tutulduk.Millet nesini sevdi bu Recep İvedik Tatilde filmini anlamadım.Recep İvedik ha Buzda ha Kim Beş Yüz Milyar istemezki de..ne farkı var..tiskinç herif bi kere..Neyse filmin sitesine şurdan,filmle ilgili fotolara da burdan ulaşabilirsiniz.

1 yorum:

bearist72 dedi ki...

Tiskinç mi? Recep ivedik sağlam karakterdir. Pala Remzi"yi daha cok severim o ayrı..