Draga 21 Mart 2008 Cuma

Bu film fazla yer bulamadı maalesef medyada.Aslına bakılırsa gişe için yapılan bi film değil,küçük bütçeyle harika bi kaç oyuncuyu bünyesinde barındıran bi gençlik filmi.Konusu aşk üzerine.Radyoda bi kızın aşk hakkında atıp tutmalarından etkilenen gencimiz finallerini iplemeyip kalkıp Antalyaya gidiyor.Filmin ağır topu tabiki de Ahmet Mümtaz Taylan.Kendisinin üstüne oyuncu tanımıyorum.Neden mi..bilmem.:) Kendisiyle tanışma şerefine nail olduğum içindir belki de..Neyse bu filmde dikkatimi çeken noktalar;
-Yakala Joe isimli köpek aşık oluo evet öle meziyetleri de var itin..İşte bu diğer iti baska bi itle itelesirken görüyor ve hüzünlü bir şekilde oradan uzaklaşıyor o sırada Mirkelam-Sevmek Suç Mu? şarkısı çalıyor.Güzeldi..:)
-Ahmet Mümtaz Ali Rıza rolünde kısacasi A.Rıza..:) Gençken aşık olduğu kızın tekrar o otele gelebileceği ümidiyle 20 yıl beklemiş bir adam.Aşk de canını al durumunda..Ha bide ettiği bi söz var..Bi şiirden alıntı bilen bilir ''Ben onu beklersem hiç ölmem ki..''
Ahh işte beni can evimden vuran söz...Evet ben onu beklersem hiç ölmem ki..demekki beklemek lazım..
İzlemekten zevk alacaksınız bitince de hiç bişi olmamış gibi devam edeceksiniz öle aman aman bi film değil.Bende Ahmet Mümtaz Taylan hayranlığım dolayısıyla aldım.Ha bide Evrim Akın oynuo.Şu avrupa yakasında ki Selin..:)


Bir türlü vizyondayken izleyemediğim ama Dvd'sinin kısa zamanda çıkması sayesinde izlediğim bir film.Film müzikal tarzında bişi.Yani heralde öle deniyordur bu tarz filmlere.Filmin ağır topları Eddie Murphy,Beyonce,Jamie Foxx gibi dursada yani afişte onların isimleri yazıyor.Ama asıl kahramanı bence Jennifer Hudson.Abi bu zenci karıda ne ses vardır..Aaa..Filmin başından sonuna çığrındı durdu.Bi ara yarıda bırakmayı düşündüm filmi ha dayan olum bak Beyonce var falan die kandırdım kendimi..Sonra Effie yani Jennifer o şarkıyı söyleyene kadar..''One Night Only'' tüylerimi diken diken eden bi parça oldu.Sonra baktım aslında iyiymiş başa alıp tekrardan izledim filmi.Filmde güçlü seslerin şarkılarını duymak çok hoş oldu.Ama favori parçam filmde Beyonce-Listen dır.Gönül isterdi ki gerzek youtube açık olsunda bende burada videolarini yayınlasaydım.Ama hala youtube kapalı.
''Listen..I'm alone at crossroads...I'm not at home in my own home..You should have known..Ohh now I'm done belive in you,you don't know what I am feelin,I am more than what you made of me I followed the voice that you gave to me and now I gotta find my own..''
Aklima bu sekilde geldi sozleri..:) Mutlaka arşivlerde bulunması gereken bir film.Dream Girls gecenizi neşelendirecekler ve gitmeyecekler...

0 yorum: