Draga 24 Mart 2008 Pazartesi


Şu sıra Last.fm serüvenim son sürat devam etmekte..Geçen hafta ençok dinlediğim şarkı bu şarkı olmuş ne hikmetse.Normalde rap sevmediğimi bilirler.Ama Sagopa Kajmer'in şarkı sözlerinde ki ustalığı ve üslubu her zaman hoşuma gitmiştir.İşte bu şarkıda da hoşuma giden cümleler bulunmakta.O yüzden obsesif ben sürekli dinleme yapmışım..
''Yedi cücelerin Pamuk Prensesi ölmüş,uçurumdan bir bir atlamışlar...''
Bu cüceler neden bu denli toplu intihar girişiminde bulunmuşlar.Acaba bu bi çözümmüydü?Bi sevdiğimizi kaybettik diye ölmelimiyiz??Ya kaybettiğimiz hayattaysa acaba acımızı dindirmenin yolu bu mudur? Şaka yapmıyorum ciddi ciddi düşünüyorum..Neden olmasın..O son ışıkların sönerek sahnenin kapanması durumunda belkide en güzel çözüm..Nil de söylemişti böyle bişey ''Gitme yoksa atlarım en yakın köprüden...Hafızaya gerek yok bu olur tek hadisem..''
''Ben bana kendim için lazımım..Hatıram olsun sana şarkım.Lapa lapa kar yağsın manzaralarımı beyazlara boyayın..Ben bugün ölebilirim,şuan ölebilirim,heran ölebilirim..''
Pesimist bi yaklaşım tarzına sahip olan Sagodan beklenen sözler..Ölüm kolay birşey mi yoksa zor mu bunu anlamaya çalışıyorum.Zaman zaman kafayı sıyırdığımı düşünerek tutunacak bi söz bi dal arıyorum şu sıralar..Hayattan bezmiş ne kumarda ne aşkta kazanabilen ben..Kumar oynamıyorum ki:S zamanında iddaa denemiştim o ayrı..Daha ne kadar ağlar sızlarım ve buna dayanırım bilmiyorum..

0 yorum: