Draga 15 Mart 2008 Cumartesi


Senden sonra ne tam mavi ne tam sarı olmadı

Hafif bir söz gibi belki,ama öyle yerin dolmadı...

Ben şansımı zorladım,ayakta kalmak icin...


Tutunamadım,tutunamadım..

Şiirlere,şarkılara..

İzimi sürer sesin

Ben nereye,sen oraya...

Tutunamadım,tutunamadım

Doğduğum şehirlere...

Önüme düşer gölgen

Sen nereye ben oraya...


Senden sonra,gönül gözüm bir daha görmedi

Hep söyledim,ben yaşadım

Aşk vardır..Aşk ölmedi...

Ben şansımı zorladım

Ayakta kalmak için!!!
Dün akşam malum Işın Karaca konserindeydim.Hayatımda izledigim en harika performanslardan birisiydi.O kadına olan ilgim malum zaten.Ve sahnede öyle bir dev ki..Bazı şarkıları sırf o söylesin diye yazılmış resmen.''Tutunamadım'' onlardan birisi.Onun bu şarkıyla bi deve dönüşmesini izlemek harikaydı..Ben tabi ole klasik konser izleyicileri gibi izlemedim..hüngür hüngür ağladım bu şarkıda..ki normali de odur heralde..özellikle ucundan kıyından yaşantınızın bi yerine değiyorsa o şarkı.sürekli bitmek tükenmek bilmeyen bir aşk..bir acı tufanı ama yinede vazgeçmeyiş..artık okuyanlar şaşırmasa gerek bu dediklerimi çünkü evet o kişi benim..o hikayede ki mal benim der gibi..bu hikayenin de malı benim.şu soru ve cvbı almaktan bıktım..
''hala mı?oolum bıkmadın mı bırak artık!''
''ama ben seviyorum''
''o seni sevio mu peki?''
''hayır ama ne alaka''
'' ee sen nie seviom die ağlıosun hala''
''ee illa sevmek için karşındakinden de aynı hareketi beklemek mi gerek?''
işte bu conversationlardan bıktım usandım..neyse konu saptı yine..:)
tam önümüzdeki adam ''Işınnnnn...Tutunamadım!!!' die anırdı..ışın döndü baktı ''Sen hala tutunamadıysan ben napiim kardesim..hangi sivri zekalı ilk çıkış şarkısını tutunamadim die basbas bagıran bisi secer ki ama allaha şükür artık tutundum'' dedi..koptum gülmekten..harika bi kadın resmen mutlaka izlenmeli..neyse daha uzun uzun yazıcam ama diş agrim yine baş göstermeye başladi..:(

0 yorum: