Draga 14 Mart 2008 Cuma

Günler bi türlü geçmek bilmiyor..Hergünüm aynı artık neredeyse..Aynı şeyler hep..Aklımda olanlar kalbimde olanlar..Hiç bişi değişmedi ki..nedense hep bitti diip kendimizi kandırıyoruz.biten nedir? ne biterse canımız bu kadar sıkılır ki? herhalde gecenin bi yarısında biten sigaramiz biterse ve o saatte acık bi yer bulamayacagımızı biliyorsak eh buna üzülebiliriz ama sabahına kadar nası zaman gecer..benim gibi artık tiryaki durumundaysanız ve geceleri oturup gündüzleri uyuyorsanız o saatler geçmek bilmiyor..ee sigara yok napıcaz..oyalanacak bisiler bulmak lazim ama dimi..(bu ingilizce karakterlerle yazma huyuna nerden alistim bilmiyorum ama bole daha hizli yazdigimi farkettim) hemen media player acilir..ilk akla gelen isim Şebo olur herzaman ki gibi..değirmenlerle başlanir,babam oğlum,sana bilmedigin birsey soyleyemem mayin tarlasi die gidilir..ki zaten bunalmaya yer ariyoruzdur..
ordan bi ferdi baba çek bakiim diyecek halimizde olmadigina gore..bide izlemedigim kacirdigim dizi bolumleri ve youtube..lanet olasica site surekli mahkeme karariyla kapatilip dursada geceleri tek dostumuz olabilio..alip veremedikleri nedir bilmem ki..abi pkk yanlisi veya atatürk aleyhine videolar konuosa onlari kaldirttir..koca türkiyenin ne günahı var canim ne die bole atraksiyonlar yapiolar ki..o kisilerin iplerini engelle..onlar giremesin bize ne oluo..biz nettik bunlara anlam veremiyorum aam bi iki kuru odunun yaninda ki onlara daha nasi hakaret edilebilir bilmiom..ama atasozunun devaminda bizde yas ta olsa odun durumuna düsüyoruz ki biz bunu laylaylom die gecioruz..ustumuze alinmayalim plizz..
bu plizz lafida Adonisten aliskanlik kaldi sanirim.Asli nedir bakiniz ''Please'' ha bide niye ingilizce bi sozcuk kullandim ona da anlam veremedim eh sabahin 6sinda pc basinda olursak olacagi bu..millet az sonra uyanicak ve islerine dagilacaklar..msnde son konustugum arkadasi da yatagina ugurladim ya ben yalniz kaldim..zaten kim var ki gece online olanlar..eşgallerini veriyorum harhur ve notalone..
harhurcan bu ara popstar olmaya karar verdi sanirim ki her gece sarki soleyip kaydedio..onda star charming var inaniom ona olucak abileri..
bu yaziyi okuduktan sonra bu pc yi basimda paralar ama neyse..ozgur bi kalemim ben burada.
aci bi olay..kendi dedigim sozlerin ardinda duramiyorum artik...o da soledi''orda ole oturacagina kalk ara ,dusundugunu bilsin '' die..yok abi olmas ben mi asla..ben bole dedim yok canim daha neler..bole gurur sergiledim bide ardin dan yok aramadim tabi de..notalone a doktum icimi yazik garibim kac saat dinledi beni bilmem..zaten kendisi yorumunda belirtir mutlaka..ama sanmiom kotu bisi yazcaani pek bi mulayim..:D
musti dio ki '' cok saol benle ilgilendigin icin'' off canim yaa bilmiomusun ki ben kendime bile bi fayda saglamiom etkisiz bi eleman olmusum..su proje cizimleri mahvedio beni...
bu hafta cidden ters bi hafta..once parami dusurdum bes parasiz kaldim ki muallakta hala dusurdum mu calindi mi..:)) ardindan aniden bastiran yagmur ve 1 saati geckin beklemelere ragmen yagmurun altinda gelmeyen bi otobus..sonracima benim hayalimdeki villa adi altinda amele gibi cizmeye calistigim proje..ona mi ne oldu offset le duvarlari kopyalatmistim ki 20 cm olmasi gereken dis duvarlar 21,867 cm cikti..command satirina baktiginda hersey normalde nedense ole bi dandikligi tuttu autocad cazimizin..ha bu yetmedi sildim bastan yapayim dedim yapiyorum Catt!!!/şalter) sarlter atti..bu nasi yazilio bilmiyorum cidden..elektrikten anlayan birileri yorum yazsin pls..neyse deepfreeze sayesinde hersey yandi bitti kul oldu...delirmemek icten deil yani o ka seyi bi daa yiyosa ciz..ha memlekete kacam diodum kacamadim parayi kaybedince babannemi ozledim..ay sonunda bi istanbul yapayim diodum vize tarihleri aciklandi nisanin 17sine kadar surdan sura gidemicek gibiyim..tabi nisanin ilk haftasi falan bi haftasonu kacamagi planlamiyor deilim..nere gidecegim malumunuzca biliniodur ama dedim ya süprüüüzz!!
cuma aksami binip cumartesi sabahini gecirip ardindan geri donucem..simdilik bole ya planim yer ve tarih belirtmiyorum simdiden..ama sasirtici olacagi kesin...LoL..beni bekleyin anaciimm...(oya başar gibim)
sonracima bu hafta bekledigim iki album piyasaya cikti ki onlar hakkinda ayri bi sekilde yorum yazarim heralde sanırsam üşenmezsem...
not: hala biz olma özleminin renklerini arıyorum..
bilmiyorum ilk basta dedigim gibi cok aglangacli gunler geciriyorum..cok feci gelgitler yasiyorum..
gozum hep msnde ve telefonda..icimi isitacak bisiler olsun istiyorum artik..bisi olmasin yani olsun istemiyorum olmasada olur olursa güzel olur tabi ama olsun die de diretmiyorum olmasin acikcasi olmaz da zaten de iste ya olursa olmas dememek icin ama olmayacagini biliyorum hemde cok iyi olur die de bi beklentim yok..sadece bi alo ben iyiyim bye diip kapansa da olur ama öff neyse..saçmaladim yine..nerden bilicek ki dimi..ya da nerden anlıcakta diyebiliriz..
sadece sunu biliyorum ben ne bilmenizi istiyorsam ya da ne kadar bilmenizi istiyorsam onu yazıyorum size herzaman..birileri hakkında bisiler hakkında hayatimda olanlar hakkında sizofrenik bi manyakta olmus olabilirim..ama ibo mutlu..ibo umutsuz ama mutlu..sizleri coook seviyorum..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Yotube youtube youtube...
Bizimkilerin anlayışı böyle ne yazık ki, o nedenle bir kaç gün beklemek lazım açılmasını. HULUmuzda yok ki. Şimdi burdan onlarada b*k atmak isterdim ama konumuz değiller.

Şalter doğrudur :) İçimiz rahat olsun ama türkçe karakter kullanmama okunurkan arada garip anlamlara yol açabiliyor.

Ayrıca diger konuda "sustum, ben artık birşey demiyorum" demiyip peşi sıra demeye devam etmişte olsam bişi demiyorum. Sen mutlu ol da...

Artık youtube linki de veremediğimize göre şarkı sözü verecegiz sanırım :) durumu yakışan...

Sugababes - Change

If I could hold you close
Like you were never gone
If I could hear your voice
You'd tell me to be strong

But sometimes
I just can't
I just don't understand
Why you had to go
I guess I'll never know
...

And sometimes
I just cry
Can't say I
Don't know why
But why'd you have to go?
And leave me here alone