Draga 20 Mart 2008 Perşembe

1 haftadır pc me abuk sabuk şeyler olup duruyor.Sanırım eceli geldi artık onun yüzünden yazacak bişeyler bulmama rağmen yazamadım kaç gündür.Ha bu bir bahanemidir? Evet bahanedir..Ne zaman heveslensem bi yazı kurgulasam mutlaka pc sapıtıyor.Ve yazma hevesi denen bişi kalmıyor.
Sanırım takdir-i ilahi bu.Ben oturup adam akıllı kurgulu bişi yazamıcam hiç bi zaman.İlla bi yerden girip başka bi yerden kapatıcam konuları.
Haa bide yetmezmiş gibi blogumun adresini kapatıp değiştirdiğim için google amca indexlemiyor.Okuyucu kitlemi kaybediyorum yani...
Ben bu hallere düşecek adammıydım acaba? :Notalone sana müstehaktır dio ama..bununda türkçesini yaz pls..:)
Neyse misafirim var canım abim geldi..Onunla bu akşam sinemaya gidicez gibiyiz..Recep İvedik'e gitmek istemiyorum ama ben yaa..O densiz adama prim kazandırmak hoşuma gitmiyor..
Şimdilik bu kadar media player im çalışmıo çalışmaya başladığı zaman yeni bi yazı dizim gelicek bekleyin pls..:) bu arada 254..

0 yorum: