Draga 18 Mart 2008 Salı

Bu hafta benim icin cidden berbat gecen bi hafta olma yolunda ilerliyor.Bunlardan bitanesi de severek izledigim Anında Görüntü Show'u izleyememis olmamdı.Bu haftanın konuğu benim için çok önemliydi.Notalone sağolsun haberini vermisti bana ama evimde tv bulunmadığı için ve internetten Fox Tv izlenemediği için izleyemedim.O konuk kim mi? Tabi ki gönüllerimizin sevimli adamı 7 Numaranın Vahit Emmisi,Shrek'in Çizmeli Kedisi ve bir çok dizi ve tiyatro oyunuyla hayatımıza girmiş olan Engin Alkan..

Engin Alkan Anında Görüntü Show'un konuğuydu...ve ben izleyemedim ağlamak istiyorum sayın seyirciler..Pardon okuyucular..

Mahşer-i Cümbüş'e ulaşmak isterseniz burdan eğer ki bu Engin Alkan'ı bende seviyorum yaaww diyorsanız şurdan ulaşabilirsiniz..Sizin için de bi kaç resim koyayım şuraya..Gözünüz sevimlilik görsün

0 yorum: