Draga 17 Mart 2008 Pazartesi



Yeni çılgınlığım diye tabir edebilirim sizlere..En son arkadaşın birine ''msn e neden girmiosun hiç bide eve internetten bağlattın!!' diye serzenişime ''İnternet msn demek değil daha faydali siteler var hala öğrenemedin mi?'' gibi bi ezme ile karşılaşınca kendime geleyim dedim..NotAlone saolsun bana kötü bi alışkanlık daha aşıladı.Amma ezildim şu günlerde yaa..gelen ezio giden ezio neyse..

Bu site bi müzik paylaşım sitesi gibi bişi sanırım.Bi yerlerden resmi soğuk site tanımını yazmak istemiyorum o yüzden kendi gözlemlediklerimi yavaş yavaş paylaşıcam.Öncelikle bana faydası ne oldu

-Dinledigim müzikleri görür oldum ve o sanatçılar hakkında daha çok bilgi sahibi oluyorum,bilmedigim albümlerini şarkılarını dinliyorum

-Media player imda zaman dilimlerinde en cok dinledigim sarkıları veya şarkıcıları öğreniyorum

-Benimle ortak zevkleri olan insanlarla komşu oluyorum.(komşu olunca ne oluo bende bilmiyorum ama sitenin tanimında ortak zevkleriniz olan komşularınıza selam vermekten çekinmeyin demiş..Hee versem nolcak? Benle arkadaş olmalısın çünkü..çünkü ikimizde 3 defa David Jordan dinlemişiz..bunumu dicez bilmiyorum..:) )

-Arkadaşların oluo evet çok kolay oluo hemde 1 günde 7 kişi girdi listeme..:) neyse onların dinledikleri müzikleri görebiliosun..Bunun en güzel tarafı şu olsa gerek ''Aaa rezilsin ollum sen Banu Alkan dinlemişsin seni listemden siliyorum ezikk!!'' diye aşağılayabiliriz..Zevkler Renkler tartışılabilio burda..

-Birileri sana şunu dinle bak diyebilio,sende direk sana ne amk benim zevkimin kahyasımısın diip mor edebiliriz ki yapmayalım pls arkadascana yaklasalim..

-Sonra sitede belli gruplar var onlara uye olabiliosun..direk bears a üye oldum yalan yok..:)) ha oraya üye olunca ne mi olunuo bilmiom ama cok hossun die msjlar ve ekleme talebleri gelebilio..tabi hersey ortak zevkler dahilinde..

-Sonra hala anlam veremedigim bi zevkmetre diye birsey var..Bi arkadaşını yada tanimadigin birinin profiline girdiginde ortak zevkleriniz ölçülüyor..Kimilerine torpil yaptığı kesin ama..:P

-Hiiiiç hemde hiiiiiç duymadığım şarkıcı isimleri duyuyorum.Abi ne ka şarkıcı varmış alemde diosun..

-Program media player ınla veya benzeri müzik programlarınla çalışıo sen dinliyorsun o direk profiline aktartıo..Su sunu dinlio şuan 5 dk önce şunu dinledi diye..Özel hayat bırakmıyor yani bi nevi..

-Arkadaşlarınla iddaaya girebiliosun ki bahaneyle bak olum ben bunu ayarlarim ama sana inat..bak şu senin arkadaşın ama benimde olucak..benim arkadaş listem sana 100000 basar..benim komşularım seninkileri döver gibi saçma geyikler oluşturabiliriz.

-Herkesin denemesi gerek diye düşünüyorum gayet zevkli oluyor..Yeni müzik sever arkadaşlar edinin.Benim profilime de denk gelirseniz ibrahim tatlıses ve benzeri kişileri ben dinlemedim salak program taa 2 yıllık verileri kopyalamış ki kardeşim ve babam da kullanıodu pc mi o zamanlar...

0 yorum: