Draga 25 Mart 2008 Salı


Uzun zamandır peşi sıra albümler çıkıyor bunların içinde çıkış şarkısı beni öyle aman aman heyecanlandıran olmamıştı ta ki Seden Gürel'in Show Ca La Paris (Paris gibi bir şov) diye de çevrilebilir heralde.Şarkının ismi pek fazla duyulmadı bana göre.Gülben Ergen in ''Süpriz'' diye çıkmadan her yerde reklamını yaptığı şarkıdan daha çok dinleyeceğimiz bi şarkı üstelik.Şarkının kliplenmesini bekleyip duranlardandım.Ve klibini görünce ki youtube olmayınca baya bir geç oldu bu sizlerle paylaşmak istedim.
Şarkı hakkında çıkan yorumlar genelde çalıntı diye ortaya atıldı halbuki kendini bilmezlerin bi yakıştırmasıdır.Ne zamandan beri cover parçalar çalıntı olmuş üstelik şarkının orjinali Costi Ionita ve Alberto ya aittir.Barlarda discolarda sık sık duyduğumuz Show Ca La Amsterdam da bunlara aittir.Hani şu ''Sus sus sus!' diyen parça.''Sus'' bizim dilimizde ki gibi susmak anlamına gelmio tabi :) Sus=Up ingilizcede böle ama türkçeye ne diye çevirebilirim bilmiyorum.Müziğin sesini arttir yok salla falan diye çığrınan bir parça.Neyse gelelim şarkıda Costi de Seden e düet yapmış ve tadından geçilmeyecek dans etmemenin imkansız olduğu türkiye versiyonu çıkmış.
Klip tamamen avrupai olmuş ne demekse artık:)Bu yaz her yerde duyacağımız kesin.Seden Gürel ve Costinin bu videosundan dolayı tebrik ederim..

0 yorum: