Draga 24 Mart 2008 Pazartesi

Youtube'tan hala ses seda yok.Hala youtube kapalı.Pazartesi açılır umuduyla bekliyordum ama şu an itibariyle hala kapalı.Google analytics in sölediğine göre blogum youtube kapalı,youtube kapanmış,youtube pazartesi açılsın,youtube neden kapalı ve hatta artık toutube açılsın searchlerine maruz kalmış..Arkadaşlar elimden gelse hemen açıcam ama nerdee..bende saçma sapan sitelere daldım google video iyi derlerdi ama o da youtube bağlantılı sanırsam ki açılmıyor hiç bir video.Youtube'un kapanması netten dizi izleme manyağı olan beni de etkiledi.Sevdigim dizileri netten hemen izleyemez oldum..En azından Lost u www.fullsinema.com ve www.canlidizi.com adreslerinden izleyebiliyorum..Lost episode 8 i izledim enson ve büyük bir heyecanla 9u bekliyorum.Hala anlam veremiyorum dizide olan bitenlere..Kendimce senaryolar kuruyorum netten araştırıyorum bazı teorileri fakat her bölümde milyonlarca sır bırakıo dizi ya.Torrent'ten indir me çabalarında olduğum 2. bölümünü izleyip sonradan akıl ederek 1. sezonu indirmeye çalıştığım Pushing Daisies e gelince o da ayrı bi merak konusu.Umarım 13 bölümle 4. sezonu kapatacak olan Lost'un boşluğunu bi nebzede olsa doldurur ki hiç sanmıyorum ama.Ne yapalım bizde kaçırdığımız filmleri izlemiş oluruz.Ferzan Özpetek filmlerini bitirdim.Şimdi sıra Nuri Bilge Ceylan,Zeki Demirkubuz ve Fatih Akın'a geldi.Ümit Ünal'ı da unutmamak lazım.Malum Ara isimli filmiyle vizyonlarda şu sıra.Mutlaka izlenmesi gereken bir film.Ayrıntıları daha sonra mutlaka yazarım..Facebook kullanıcısıysanız Search kısmına Ara yazdığınızda filmin orjinal grubu çıkmakta.Film hakkında bilgileri,resimleri,trailer ları bulabilirsiniz. Uyku vakti geldi benim için..Güzel bir geceydi bol muhabbetle...Tanrılar bizi korusun!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

selam:))

bearist72 dedi ki...

yöntem 1
ağ bağlantılarına gir sag tıkla özelliklere gel aşagıdaki DNS sunucu adreslerini kullan tıkla .Yeğlenen DNS sunucusu kısmına.4.2.2.1 Diğer DNS sunucusu kısmınada 4.2.2.2 tamam deyin ve iyi seyirler

yöntem 2
http://www.izbirakma.com

http://www. kısmına yasaklı site adresini gir.(youtube.com) siteye git butonuna bas
tekrar iyi seyirler